AHMED.ELKADOSY
ــــــــــــــ اهلا وسهلا عزيزى الزائرـــــــــــــــ

للاستفسار عن اى شئ اتصل بادارة الموقع من خلال الرقم

0194594240

و من خلال الاميل

E . mail / AHMED.ELKADOSY@YAHOO.COM

مع تحيات AHMED.ELKADOSY

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

AHMED.ELKADOSY
ــــــــــــــ اهلا وسهلا عزيزى الزائرـــــــــــــــ

للاستفسار عن اى شئ اتصل بادارة الموقع من خلال الرقم

0194594240

و من خلال الاميل

E . mail / AHMED.ELKADOSY@YAHOO.COM

مع تحيات AHMED.ELKADOSY
AHMED.ELKADOSY
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني
المواضيع الأخيرة
» مواقف مضحكه
ايه رايكو يا شباب مصر فى اللى حصل يوم 25 يناير Emptyالأحد يونيو 26, 2011 12:56 am من طرف lionel_messi

» رسائل فكاهية
ايه رايكو يا شباب مصر فى اللى حصل يوم 25 يناير Emptyالسبت يونيو 25, 2011 1:53 pm من طرف lionel_messi

» مطلوب مشرفين لاقسام الموقع من يريد الاشتراك يقوم بالرد هنا
ايه رايكو يا شباب مصر فى اللى حصل يوم 25 يناير Emptyالجمعة يونيو 24, 2011 2:03 pm من طرف lionel_messi

» اعتراف من فتاة مصابة بالإيدز ** يا رب تعجبكو**
ايه رايكو يا شباب مصر فى اللى حصل يوم 25 يناير Emptyالجمعة يونيو 24, 2011 1:27 pm من طرف lionel_messi

» الى كل عضو جديد ممكن تدخل هنا وتعرفنا بنفسك
ايه رايكو يا شباب مصر فى اللى حصل يوم 25 يناير Emptyالجمعة يونيو 24, 2011 12:46 pm من طرف lionel_messi

» حقيقة الحب
ايه رايكو يا شباب مصر فى اللى حصل يوم 25 يناير Emptyالسبت يونيو 11, 2011 2:53 pm من طرف اسير الحب

» هما مين واحنا مين ...؟
ايه رايكو يا شباب مصر فى اللى حصل يوم 25 يناير Emptyالإثنين مارس 28, 2011 4:32 am من طرف اسير الحب

» من أروع العبارات ..
ايه رايكو يا شباب مصر فى اللى حصل يوم 25 يناير Emptyالأربعاء مارس 02, 2011 12:52 pm من طرف اسير الحب

» شموع مضيئه تخاطب القلوب الحزينه
ايه رايكو يا شباب مصر فى اللى حصل يوم 25 يناير Emptyالثلاثاء فبراير 22, 2011 6:44 am من طرف اسير الحب

أبريل 2024
الإثنينالثلاثاءالأربعاءالخميسالجمعةالسبتالأحد
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

اليومية اليومية

ايه رايكو يا شباب مصر فى اللى حصل يوم 25 يناير

2 مشترك

ايه رايكو يا شباب مصر فى اللى حصل يوم 25 يناير Empty ايه رايكو يا شباب مصر فى اللى حصل يوم 25 يناير

مُساهمة  اسير الحب الأربعاء فبراير 02, 2011 1:27 pm

السلام عليكم
يا شباب مصر
بجد انا حزين جدا مما حصل اليوم بعد مكنت سعيد ان الشباب اللى بيسموهم شباب الفيس بوك قدر يعمل حاجة
بس الى حصل 2 فبرايركان أزمة ومجزرة
كنت احب ان تنتهى الاعتصام بسلام بعد ما حدث فى جميع المحافظات وبعد حريق اقسام الشرطة وهروب الظباط
منه اصبح لا يوجد احد يحيمك فرأينا فى شبابنا الشجاعة اللى قاومت البلطجية وقامو فورا بلجان شعبية لحماية البلد
وده دليل كبير ان الشباب فيها الروح الجميلة اللى ممكن تستغل بس العيب مش فيهم العيب فى النظام لكن النظام كانو يحاربونا
بتخريج البلطجية من السجون للترهيب
ولكننا اكبر من اى شئ
ولكن اللى حدث اليوم لم يكن يخطر على بال مصرى ولا على على بال غير مصرى
بجد كل المصرين حزينين
لما حدث
على فكرة الرئيس لو بيخاف على مصر بجد كان تنحى عن منصبه لان كل يوم بيعدى مصر بتخسر مئات المليارات
غير انه قطع الاتصال من الموبيل او الانترنت كأننا لا مكان لنا فى مصر
وان البلد بلده لوحده
بجد يا جماعة احنا عايزين حد يخاف علينا مش يحكمنا من بره بس
انا عايز تصويتاتكم يا شباب الموقع علشان اعرف ان كنت غلطان فى وجهة نظرى ولا لا
يريت الكل يرد لان بجد انا مبقتش عارف مين اللى صح ومين اللى غلطان بس
بس لو الشباب كلهم اجمعو انا انا صح حتى لو غلطان يبقى ده الصح
ارجو التصويت
بسرعة يا شباب لان تعبت
اسير الحب
اسير الحب
صاحب الموقع
صاحب الموقع

ايه رايكو يا شباب مصر فى اللى حصل يوم 25 يناير Empty مصر ام الدنيا ربنا يحميها ويبارك في شبابها

مُساهمة  lolla.mony2010 الجمعة فبراير 04, 2011 12:35 pm

انا لا اتفق معك كل الاتفاق ولا اختلف معك ايضا فانا لي وجهة نظر مختلفه عنك بعض الشئ. فانا اؤيد كلامك عن انه ماحدث في يوم 25 ينايو كان حدث عظيم فعلا وهذا اثبت ان شباب مصر بخير وانا فخوره فعلا بهم لان هذا كان لابد وان يحدث منذ زمن حتي يتم نشر العدل والقضاء علي الفساد . ولكني اختلف معك في ان الرئيس لا يحب مصر بالعكس فانه اثبت بكثير من تصرفاته في هذه الازمه انه حقا يحب مصر وحريص عليها . التغيير لازم وهو يعتبر حدث بالفعل فقد اسقطنا وزارة نظيف الفاسده وبدأنا مع وزاره جديده وايضا الرئيس وابنه لن يترشحا للرئاسه في الفتره المقيله وهذا دليل علي انجاز وانتصار شباب 25 .ولن يضر كثيرا ان نترك الرئيس الفتره المتبقيه له بل بالعكس فانه سيكون انتصار اكبر لنا لاننا نعمل جميعا اناه هناك عملاء وخونه يريدون اسقاط مبارك
lolla.mony2010
lolla.mony2010
رومانسى جديد
رومانسى جديد

ايه رايكو يا شباب مصر فى اللى حصل يوم 25 يناير Empty رد: ايه رايكو يا شباب مصر فى اللى حصل يوم 25 يناير

مُساهمة  lolla.mony2010 الجمعة فبراير 04, 2011 12:52 pm

انا فقط اريد ان الفت نظر شبابنا الي نقطه مهمه جدا وهي انه من في ميدان التحرير الان هم طوائف تريد ان تسرق انجازكم يريدون ان يسرقوا حلمكم وان يسرقوا امان بلدكم . اريد ان الشباب الذين حتي الان في ميدان التحرير ان يرجعوا من اجل مصر لا تجعلو الدول الاجنبيه وعلي راسهم امريكا تتدخل في شئون بلادنا وتحركنا لا تجعلو العملاء الخونه لما لا تسالوا انفسكم لما هؤلاء رجعوا في هذا الوقت خاصه لما افتكروا مصر الان وشعبها فهم ماجورين ويريدون ان يخربوا بلدنا ويجعلوها مستعمره وقاعده . لما لا تقدرون ان تصبروا الكام شهر الباقين انتم انتصرتو فلا تضيعوا هذا . وانا اقول لن يتكمن العملاء من هزيمه مصر ولن يقدرون ان يكسوها ويهدموا رموزها التي من بينها الرئيس مبارك صاحب الضريه الجويه في حرب اكتوبر تذكروا هذه او اي شئ حلو فعله الرئيس لكي يشفع له عندكم الكام شهو الباقين من فترة حكمه . لا يليق بهذا الرمز ان يخرج بهذه الطريقه المهينه له ولمصر ايضا . في نهايه كلامي اتمني من الله ان ينصر مصر وشعبها ويحفظ لنا مصر ويحميها ويبارك في شبابها الذين سيظلون حماها وامانها .
lolla.mony2010
lolla.mony2010
رومانسى جديد
رومانسى جديد

- مواضيع مماثلة